Reklamationsguide.png

Ingen er perfekte - heller ikke vi. Selvfølgelig prøver vi alltid å levere produkter som forventet, men dessverre kan det fortsatt oppstå feil. Vi vil gjøre vårt beste for å løse det i så fall! Kontakt oss snarest mulig, så tar vi vare på saken din. Innen du tar kontakt ber vi deg om å lese nøye igjennom følgende steg så kan vi behandle saken din hurtigst mulig. 

1Ved mottakelse
Sjekk produktene med sjåføren før du pakker dem ut. Se etter ‘synlige skader’ dvs. skader som kan sees før utpakkingen. Hvis du finner noen må du kvittere med de bemerkninger som er på følgeseddelen med sjåføren.
2Kontakt oss kjapt
Hvis det er 'synlige skader' på leveringen, kontakt oss hurtigst mulig, helst innen 24 timer. Etter å ha kontaktet oss kan du pakke ut bestillingen og se etter ‘skjulte skader’, dvs. skader som bare kan sees etter du har åpnet leveringen. Hvis det er skjulte skader, har du 7 dager til å kontakte oss og komme med en reklamasjon.
3 Ta bilder

Ta bilder av stedet hvor du finner skaden, feil eller mangler. Ta også bilde av hele pallen med produktene i tilfelle synlige skader. Husk å få med hele produktet forfra og bakfra, hvis det er skjult skade.

MERK! Vær oppmerksom på at enkelte aspekter av produktets kvalitet (inkludert skjevheter, asymmetri osv.) ikke kan vurderes eller testes før produktet er ferdig montert i samsvar med våre forskrifter.

4Fyll ut skjemae
Fyll ut klageskjemaet som du finner her på siden. Hvis det er en synlig skade, angir du den som transportskade. Vi tar i mot reklamasjoner fortløpende, og så snart vi har mottatt din sak kan vår reklamasjonsavdeling se nærmere på den. På tegningen kan du se hvor du finner din posisjon og ditt ordrenummer. Det får du bruk for når du skal utfylle skjemaet :)

 

Ordrebekræftelse.png

Er du fortsatt i tvil om vår reklamasjonshåndtering, ta gjerne kontakt med oss!

Du kan sende oss en mail på [email protected] eller du kan ringe oss innen reklamasjonsavdelingens normale telefontider på hverdager melllom kl. 09.30 og 11.30