Les alt om levering, leveringstider og priser her. 

Hos Klarvinduer er vi stolte av å levere topp kvalitet i alle aspekter - fra du bestiller til elementene er ferdig montert. Frakt er derfor utrolig viktig, som en av de mest sårbare leddene i hele prosessen!

Av samme grunn bruker vi sjåfører som er toppkvalifiserte fagfolk til å sørge for at varene dine blir levert akkurat der du vil ha de! For å sikre at leveransen lever opp til dine forventninger, krever vi derfor også at det er noen hjemme på adressen for å ta imot sjåføren og vise hvor varene skal plasseres.

1Leveringstid
Når beslutningen er tatt, er det alltid vanskelig å vente på de nye vinduene og dørene. Vi prøver derfor alltid å levere din bestilling så snart som mulig. Når du fullfører bestillingen din, velger du en leveringsuke hvor varene ankommer vår terminal i Oslo. Deretter lastes din bestilling over til PostNord hvor vil du kort tid etter mottar en beskjed med er sporingsnummer og link hvor du kan følge din ordre. Vær oppmerksom på at hvis du har bestilt produkter som er over 2 meter, må du beregne opptil en uke ekstra leveringstid da disse varene blir levert i spesielle lastebiler av lokale transportører, og ikke av PostNord. Det er derfor ingen track and trace med disse bestillingene, men du blir istedet kontaktet direkte av de lokale transportører for avtale om levering. I tabellen nedenfor kan du se forventet leveringstid etter ordren ankommer terminalen i Oslo.
Postnummer Forventet leveringstid
0000-2299 og 3000-3999 2-4 dager
2300-2999 og 4000-5999 3-6 dager
7000-7999 3-6 dager
6000-6999 og 8000-8999 4-7 dager
9000-9499 5-8 dager
9500 - 9999 6-9 dager
2Levering
Levering hjem til deg foregår via PostNords hjemleveringsservice som heter MyPack Home. Du blir kontaktet av PostNord så snart din ordre er kommet til Norge og er klar til å sendes hjem til deg. Følg din ordre via det sporingsnummer og track and trace sporingslink du får oppgitt av PostNord. Vi minner om at det anbefales at noen er på adressen for å ta imot sjåføren så varene kan stilles hvor du ønsker, og du kan gjennomgå mottakelsen med sjåføren for eventuelle skader, og påse at antall kolli stemmer forhold til det som står på fraktbrevet. Er det skader eller mangler skal dette noteres på fraktbrevet.
VIKTIG: Om du ikke kan være til stede når varene leveres, regnes levering som fullført uten signert kvittering/ ren kvittering ved mottakelse, fraktskader og. evt. manglende antall. Ren kvittering for mottakelse av skadede varer betyr at retten til reklamasjon faller bort.

Hvis det ikke er mulig å kjøre helt fram til leveringsadressen, og annen informasjon ikke er oppgitt, betraktes levering som fullført når varene er levert nærmest mulig leveringsadressen. Sjåføren vil kontakte deg via SMS eller ringe den faktiske leveringsdagen før ankomst på adressen din.


NB: Når du har mottatt produktene dine, husk å behandle dem med forsiktighet. Vær oppmerksom på at produktene ikke tåler direkte sollys før folien / filmen er fjernet. Oppbevar derfor produktene innendørs, hvis det er mulig, der de er beskyttet mot fukt og sollys.

3Priser

Vi opererer med ulike prisgrupper basert på hvilket postnummer du ønsker leveransen til:

Postnummer Pris
0001-3999 369kr
4400-5699 369kr
4000-4399 1199kr
6000-7799 1199kr
5700-5999 1899kr
7800-8098 2349kr
8100-9169 2349kr
9180-9999 2949kr
NB! Når du bestiller for over 20.000kr gir vi deg en rabatt på leveringskostnadden! Rabatten trekkes automatisk fra leveringskostnaden (gjelder ikke Svalbard og Jan Mayen, samt spesialleveranser). Vi leverer dessverre ikke til Svalbard (inkl. Hopen og Bjørnøya) eller Jan Mayen (postnummer 8099, og 9170-9179).