60 % SALG. Ender på
Majbritt image

Majbritt

  Author Photo
14.08.2024

Innholdsfortegnelse

Arrow icon related to the table of content

Majbritt er vår Chief People and Culture Officer, med base på kontoret vårt i København. Majbritt har et utvalg på tolv forskjellige par briller, er livredd for haier og er ikke redd for å la familien svømme først når de er ute og bader.

Majbritt

Hva betyr Klar for deg?

Det er en romslig arbeidsplass med stor takhøyde og mye frihet. Her er det plass til alle. Vi rekrutterer etter personligheter. Jeg tror på «Hire for attitude, train for skills». Det er bedre å ansette etter personlighet og god oppførsel, for dårlig oppførsel er utrolig vanskelig å endre. Ferdigheter kan vi alltid bygge på senere... Fra et kundeperspektiv er det et selskap som kan levere god kvalitet til gode priser. Klar er litt av en underdog i det store markedet, der man virkelig får mye for pengene.

Hvorfor jobber du i Klar? 

Jeg føler at jeg gjør en forskjell for menneskene som jobber her. Jeg er glad hver dag når jeg kommer hjem fra jobb, fordi jeg har gjort en forskjell for dem som jobber her. Det er mye fokus på kulturen vår, og det er stor forskjell på den danske og den estiske kulturen. Det at jeg kan være bindeleddet mellom de to kulturene våre, er fantastisk. 

Hva tror du gjør at Klar skiller seg ut i markedet? Hva gjør oss unike? 

Det er vanvittig god kvalitet til en billig penge. Det er definitivt det jeg tror gjør oss unike. 

Hvordan har Klar påvirket holdningen din når det gjelder å balansere pris og kvalitet? 

Før trodde jeg at billig var ensbetydende med dårlig kvalitet, men det tror jeg ikke lenger. Alt handler om hvordan du driver virksomheten din. 

Hvilket produkt er din favoritt? 

Bondehusvinduet, bare fordi jeg synes det er fint. Koselig, idyllisk og veldig dansk. Jeg er selv vokst opp med bondehusvinduer. 

Hva ville du prioritert hvis du skulle kjøpe dører og vinduer til hjemmet ditt? 

Det er viktig for meg at det er billig og av god kvalitet. Og at det er lett tilgjengelig - alt skal være enkelt når jeg kjøper noe på nettet. 

Hva gjør Klar for å øke kundetilfredsheten? 

Vi gjør vanvittig mye. Blant annet ansetter vi kundeservicemedarbeidere som har gode kommunikasjonsevner, vi svarer på trustpiloten vår, lærer opp ansatte i produkter slik at vi kan gi best mulig kundeservice. 

Hvordan tror du Klar kommer til å se ut i fremtiden? 

Jeg tror Klar vil få en stor del av B2B-kaken, og flere avtaler med håndverkere. Jeg tror vi går mot flere produkter som kan skreddersys for vinduer og dører. Som myggnett, for eksempel.